7+2 yim bu gün 4 hastalıkken düşük riski var dediler iğne ve progesteron kullandım. 15 gün yatak istirahati yaptım sonra doktor kalp atışını dinledi herhangi bir sorun kalmadığını normal hayatıma devam edebileceğimi söyledi. Fakat bu gün pembemsi idi şimdi kırmızımsı gibi eşimi bekliyorum adile gideceğim ama nasıl işlem yapılıyor diye merak ettim ultrasonla falan bebeğe bakmıyorlar mı ?