yldzyldz Özellikle ağrı kesiciler beni mahvediyor ve çok zorda kalmadıkça kullanamıyorum.böyle olan var mı benim gibi merak ettim 🤔
Nazyun yldzyldz benim antibiyotige var sadece dişim agrıyo mesela ama iğnesiz çekiyolar yada dolgu yapıyorlar 😒 çok zor bi durum
yldzyldz Nazyun aynen beni de etkiliyor bazı antibiyotikler elim yüzüm kabarıyor kızarıyor çok kötü oluyorum tedavisi de yokmuş sadece o ilaçlardan uzak duracakmışız
Nazyun yldzyldz aynen öyle çok hasta olduğum dönemde bile 1-2 ayda atlatamıyorum ama yapacak birşey Yok diş doktoruna gitmeye korkuyorum artık iğnesiz çok zor
yldzyldz Nazyun 😔 diş sorunlarıda çok kötü. İltihabı,ağrısı... Allah yardımcınız olsun benzer olarak benimde 🙏 bendede kan pıhtılaşması çıktı kan sulandırıcı kullanmam gerekiyor kullanamıyorum ve bu yüzden hamilelik ilerlemiyor 😢 çare arıyorum