Merhaba hanımlar. Öncelikle hepimiz için çok güzel bir gebelik süreci ve sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin Rabbim. 10. Haftada doktorumuz kıza benziyor demişti. 12. Haftada ayy erkek bu dedi 😂 daha değişir mi sizce 😂 erkek denip kız çıkan oldu mu aranızda ? Cinsiyete çok takılmıyorum ama kafam karıştı 😂