Lavaboya girdiğinizde içeri doğru itin yavaş yavaş benimde hamilelikte olmuştu ve çok ishaldim lavaboya girmemeye çalıştım ve yavaş yavaş içeri ittim çok şükür kayboldu. Birde duşta hep sıcak su tuttum. Doktorlar Bi leğene dayanabileceğimi kadar sıcak su koyun içine oturun falan diyolardı ama