Meyracukurmaraz https://www.hizliresim.com/q1l8tzg Kızlar ben şuan 35 haftalık hamileyim fakat bu test ilk istediğimiz zamanlardaydı bu testten çok zamana sonra hamile kaldım. Burda sizede gebelik var gibi değil mi ben bu testi yaptırmıştım sonra kan tahlili yaptırdım ve gebelik yoktu sonrasında da adet gördüm zaten 10 gün gecikmeyle. Sizce neden böyle çıkmış olabilir. Çok mereak ediyorum hala aklımda 😂
Sadece_anne Meyracukurmaraz Bu test pozitif değil ki, baksaniza akmış hep kırmızısı bu sekilde almayacak net veya silik cikmasi gerek.
Kuben https://www.hizliresim.com/8ik7q73 Bu da benim hatalı testim 🤦kimyasal falan değildi direkt test hatalıymış
Meyracukurmaraz Kuben ya bildiğin var resmen nasıl hatalı çıkabilir ya gebelik yoksa 2.çizginin çıkması mümkün değil diyo herkez. Çok şaşkınım
Meyracukurmaraz Zeysezer evet bir buçuk yıldır istiyoduk o kadar emindim ki hamile olduğumdan büyük hayal kırıklığı olmuştu
Kuben Zeysezer Hem de ne hayal eşimle koşa koşa acile gitmiştik 🤷 neyse ki çok şükür şu an 33 haftalık hamileyim 💙
Kuben Meyracukurmaraz Ve saniyesinde çıkmıştı çok ilginçti ya kesin hamileyim demiştim. Bir de olmuyordu baya umutlanmıştım yani
Meyracukurmaraz Bi arkadaşımın bundan da silikti hatta biz görememiştik hayalet çizgi gibi bişeydi ama o görmüştü ve hamileydi. Bizde bunu görünce kesin hamileyim demiştik