Merhaba arkadaşlar 😊 Herkese rabbim kolay dogumlar nasip etsin saglicakla evlatlarini kucagina almayi da nasip etsin❤️ benim sorum 2. Bebegini de sezeryanla doguranlara. Nasıldı ? İlk kesi yerinden tekrar oluyor dimi ? Daha mı hafif geciyor ? Benim ilki cok kolay gecti iki gune ayaga kalkmistim ama ikinci ağır oluyo diyolar korktum acikcasi cunku 3 yasinda oglum da var hemen onunla ilgilenmek istiyorum haftalarca yatmak istemiyorum😔 Birde kaçıncı haftada dogun tarihini veriyolar ? 40 hafta beklenmez mi ?