Ben şeker yüklemesi yaptırmayı düşünmüyorum . Yaptırın diyen doktorlar kadar yaptırmayın diyen doktorlar da var onların da görüşleri dinlenmeli. Bir meselenin her zaman iki yönlü araştırılması taraftarıyım. 15.haftamdayım şekerimi yükseltebilecek gıdaları tüketmemeye, sağlıklı beslenmeye dikkat ediyor, düzenli yürüyüş yapıyorum. Kontrollere gittikçe açlık tokluk seviyelerime baktırıp aynı zamanda şeker ölçüm cihazı alıp evde takibini de yapmayı düşünüyorum. Sonuçta şekeri çıkanlara da diyet yazılıyor kişi evinde cihazla şeker takibi yapıyor. Yine herkes kendi bilir, yaptıran da yaptırmayan da inşallah tüm anneler bebeklerini sağlıkla kucağına alırlar 🤗👶