HasanFatmazkanKara Günaydın herkese... burada hikayemi ne zaman paylaşıcam derken daha çok varken kızım hemen paylaş annecim kıyamam sana dedi :)))) Ve evet kızımız doğdu.. dün öğlen saat on iki de hafif suyum geldi idrarımı kaçırdım diye düşündüm daha sonrasında yirmi dk içinde toplam alti tane iccamasiri değiştirdim ... allah allah niye böyle oldum ki üsuttum herhalde diyorum birde 😂😂 oturduğum koltuk ıslanınca hemen netten araştırmaya başladım su olabilir dedim ve doktoru aradım anlatınca zaten hemen hastaneye geliyorsun dedi . Bu arada 34 hafta alti günlüguz ve daha çok erkendi ... hastaneye geldik ultrason ile bakıldı hemen ve su da hiç azalma görülmedi Bebek de gayet iyi dendi kalktım beş on dk geçmedi bir daha geldi suyum . Bu sefer hemen yatışıni yapalım dediler ve yattım ... nst de sancı çok az göründü kan tahlilleri filan serum derken hadi suyun var mi geliyor mu derken su kesildi :) aksama doğru yine geldi ve turnusol kağıdı ile baktılar idrar mi su mu diye ultrasona aldılar hemen suyumun epey azaldığını fark ettiler akşam dokuz da sezeryana alicaz dediler malum gündüz den su filan içmiştim o yüzden beklettiler tabi bu arada sürekli kontrol altında tuttular ... spinal sezeryan oldum belden iğne vurulunca çok acı hissetmedim yalnız sezeryan esnasında çok mide bulantısı göz kararması yaşadım bu da tansiyon dusuklugunden mis sürekli ilaç takviyesi yaptılar ve o an ....//. Kavuşma anı ..... Asya Nevayi aglatiyorlar duyuyor Musun annesi diyorlar nasil duymam o güzel tatlı sesi 😘😘😘😘😘 sonra verdiler koynuma allahım yok böyle bir güzel duygu anlatamıyorum o anki heyecanımı minicik elleri yumuk yumuk 🤗🤗🤗🤗🤗🐣 kaç kilo iyi mi boyu kaç ben sıralar soruları :) 2760 gram doğdu boyu da 50 cm.... gece boyunca solunum sorunu yaşadık sabaha doğru kanguru pozisyonu yaptılar su an daha iyi nefes alıp veriyor şükür 🙏🙏🙏 beni soracak olursanız hala bir damla uyku yok ama olsun hamilelikte uyuduğum günlere sayıyorum 😘😘😘 rabbim herkese çocuklarını sağ salım kucaklarına almayı nasip etsin
Merve5561 HasanFatmazkanKara allah analı babalı büyütsün hayırlı olsun bebeginiz kuveze alınmadı galiba dimi
MucizemE HasanFatmazkanKara Rabbim analı babalı büyütsün acısını göstermesin darısı bizim başımıza ☺️🙏🏾 Küveze aldılar mu peki
Masallina HasanFatmazkanKara ne güzel ya maşallah. 🤗 boyle hikayeleri okudukca duygulaniyorum😢 rabbim herkese saglikcakla bebegine kavusmayi nasip etsin InşAllah. . Hayırlı olsun canim 🤗😍
Aybikee HasanFatmazkanKara Allah uzun sağlıklı mutlu ömürler versin, son günlerde duyduğum en güzel kız ismi bu arada:)
HasanFatmazkanKara Merve5561 hayır su an yanımda hala hastanedeyiz ama kontrol altında bu kanguru pozisyonu çok ise yaradı son şans onu denediler yoksa kuvez e alacaklardı