Valla hamilelik süreci çok zor hele hele kadın doğum hastalıkları terimler süreçler çok karışık geliyor bana bende hep doktor beni yönlendirsin bana anlatsın bişey sorduğumda biraz detaylandırsın istiyorum git şu zaman gel klişelerinden hiç haz etmiyorum zaten kafamızda karmakarışık oluyor bak kanaman olmuş napacağını nereye gideceğini nasıl yol izleyeceğini şaşırıp kalıyorsun istiyosun doktor hep detaylı anlatsın hemde yönlendirsin gebelikte doktor gerçkten çok önemli bende daha önce başka şehirdeydim trabzona da gittim ama hem çok phalı hemde git gel zor diye kendi şehirimde buldum snra da zaten doğum için mecburen samsuna geldim ve şansıma burdaki doktorumda iyi Allah iyi doktorlarla karşılaştırsın