Yarın memleketimize gidicez gitmeden doktora gözükmek istedim.. 4 cm gebelik kistim olduğunu söyledi takip edicez dedi..
Ve icerde ödemim yani kanaman olabilir yüksek ihtimalle dedi vajinadan progestan kullanmami söyledi.. benim gibi bu durumu yaşayan var mı.. 9 haftalık hamileyim.