tugbakaragul Merhabalar, 27+0′dayım. Bugün doktor kontrolünde rahim ağzı uzunluğum 3 cm çıktı. Doktor buna dikkat etmeliyiz beklediğimden kısa, erken doğuma sebebiyet verebilir dedi. Bir süre ilişkiyi ve ağır kaldırma gibi şeyleri yasakladı. Merak ettiğim rahim boyu tekrardan uzar mı, doğuma kadar normal aralığa döner mi? Neler yapmalıyım? Birde rahim ağzı kısalığı normal doğuma engel midir? Doktoruma sormayı unuttum da. Bu durumu yaşayan veya bilgisi olan sevgili Happymom kullanıcıları yardımcı olursanız sevinirim. 😊
LavinyaAgs tugbakaragul Canım çok yakın arkadaşım 26 haftalıkken öğrendi kısalığı olduğunu progestan fitil kullandı cinsel ilişki ağır kaldırmak fazla hareket yasaklandı 34.cü haftasında 24mm ye kadar düştü ama çok şükür 37.ci haftasında doğum yaptı bebişide gayet sağlıklı çok çok dikkat etmen gerekiyo hiç ağır iş falan yapma mümkün olduğunca
RHMYT tugbakaragul poponuzun altına yastık koyarak yatın. Çok çok zorunlu olmadıkça kalkmayın. Kalkarken kendinizi zorlamayın. İlk hamileliğimde 25. Haftada aynısını yaşadım. 36.haftaya kadar yatmistim.
Minnak-kalbim tugbakaragul öyle saçmalık mi olur ya sen bnce başka doktora gozuk canım özele gut istersen durumun varsa rahim kısalığn çok az cnku
Akkoyu tugbakaragul söyledi canımda hatırlamıyorum suan . erken doğum olabilir dedi suan 34+6 yım Ağustos 2 sinde kontrol yani ilaçla düzeliyor eskisi gibi deli gib temizlik yapmıyorum dinlene dinlene il yapıyorum biraz da onun etkisi var
Nvkdkdkd Benimde o cicarlardaydı 28 günde 2 defa progestan fitil kullanıyorum şuan 36+1 deyim . Kontrolüm yarın . Rahim ağzı kısa olanlar doktorum normal doğum için avantajlı diyordu çabuk açılıyormuş rahim ağzı
tugbakaragul Akkoyu İnşallah erken gelmez, size de çok geçmiş olsun. Bir sorayım belki bana da önerir progestanı
tugbakaragul Minnak-kalbim özele gidiyorum zaten canım, devlete görüneyim o zaman bir orda da kısa denirse başka bir doktora giderim
Arzu3981 Minnak-kalbim 3 cm çok kısa değil ki. Dr unuz uyarmış zaten yapmamamız gerekenleri söylemiş. Günlük hayatınıza kendinizi çok yormadan devam edin. Benim de detaylı da 21. Hafta da 25 mm çıkmıştı progestan kullandım 36. Haftaya kadar günde 2 defa şimdi 39+4 günlüğüz. Ki kaldı ki 35. Hafta da 20 mm ölçülmüştü bebek başı aşağıda baskı yapıyor baya demişlerdi ama çok kasmadan dikkat edin kendinize.
tugbakaragul LavinyaAgs çok teşekkür ederim. İnşallah bizde sağlıkla o zamanlara ulaşırız. Dikkat edeceğim artık 😞
Redpepper Sizin ölçünüz kötü değil, 25 mm altı kısalık kabul ediliyor, haftanıza göre de bence kötü değil, tedbiren demiştir doktorunuz, dikkat edin ağır kaldırma cinsel ilişki tarzı şeylere, elinizden geldiğince dinlenin yeterli
tugbakaragul Redpepper evet doktorumda öyle söyledi. Sınırda koruman gereken bir boyda ama kendini strese sokma dedi. Ne yapsam bilemedim
vuslat_ekimde tugbakaragul dikkat etmeniz gerekir benim 2.6 cm 28 . Haftadayım ama ben serklajlıyım sürekli yatıyorum lavoba yemek dışında kalkmıyorum siz bi süre dinlenin süpürge ev işi falan yapmayın yatın
tugbakaragul vuslat_ekimde dikkat edeceğim ama hiçte alışkın değilim işten kaçmaya 😓Allah size de şifa versin innşallahh ♥️