Ftshn Arkadaşlar benim gibi homosistein yüksekliğinden dolayı gebelik kaybı yaşayan var mı? 3 gebelik kaybım var en sonuncuda corasprin ve iğne kullanmama rağmen sonlandı 😔 bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı umuda ihtiyacım var
Nur5 Ftshn ne olduğunu bilmiyorum üste kalsın die yazıyorum .çok geçmiş olsun Allah tez vakitte uğraştırma dan kucağını doldursun eli ayağı düzgün ,hayirlisiyla
Mom433 Ftshn Ftshn 3 kez kalp durması bide 2 kimyasal yaşadım iğneler ise yaramadı sorun rahmim de imiş darmış genişletildi 4.denioz benim tüm bağışıklık testleri temiz cıktı senin yüksek se başka tedaviler uygulanıo o doktorları bul git serum ve başka hap tedavileri oluyor bende istanbula döneyim şimdi tatildeyiz eşimle gideceğim buldum gelmeden önce kimyasalı yaşadım cnki 2.kez
Ftshn Mom433 bağışıklık değil bu. Homosistein pıhtılaşmayı ekstra artıran bir şeymiş😔 doz yetmedi diyorlar doktorlar genelde ben de büyükşehirde bir perinatoloğa gitmeyi düşünüyorum