Yarendurmazz Selaaaam çatlaklarla nasıl başa çıkıyorsunuz acaba ben 30 a kadar hiç çatlamadım oh be derken 31 de aldı başını gidiyor nemlendiriyorum sürekli ama işe yarar mı bilmiyorum 🥲
Dyggfrkn Yarendurmazz badem yag kullaniyorum bakalım ne olcak şimdilik yok birşey karnım kasindikca sürüyorum banyodan sonra falan
Buse7111- Yarendurmazz 21+6 yim heryerim catlak vazelij suruyorum fakat karnimda çok kasinti var nasil basa cikicam bilmiyorum
hvvayldz27 Yarendurmazz 27 haftadayiz hiç çatlamadık çok korkuyorum 30 dan sonra çatlar diye okudumlarim hep öyle çünkü geneli 30 dan sonra çatlamış 🤷🤦
Kyhan hvvayldz27 tabiki bunyeyle alakali canim ama 35e kadr tikk yoktu 35de aniden catladim hazirlan 🤣🤣😣🙈
Yarendurmazz hvvayldz27 evet bende de 30 a kadar hiç bişey yoktu bir sabah gözümü mor çatlaklarla açtım ama olsun 😂 gerçekten vücut tipiyle alakalı bence benim vücudum zaten çatlamaya müsaitti belki sizde olmaz🙈
bngs_irem Yarendurmazz 36 haftama giricem az kaldı onca şey kullandım ama geçen hafta yan bölgemde çatlaklar olmuş iki tarafta da göz kırpıyor bana 😂😂😂😂umarım göbeğimede sıçramazlar. Sanırım yapacak birşy yok :(((
Yarendurmazz bngs_irem belki olmaz artık bitmiş sizin ama herkes de çok az da olsa oluyor demek ki işte 😬🤷🏻♀️
suscarparimm Yarendurmazz Tek alırken değil verirken daha da bi çatlıyorsunuz doğuma kadar tek çatlağım yoktu rahattım doğumdan sonra her yerimin çatladığını fark ettim 😪
bngs_irem Yarendurmazz evet illa bi hatıra bırakacaklar heralde 😂😂ben çok ağladım ilk başta taktım kafama ama bir süre sonra amaaan napıyım diyosun
Glsn58 Yarendurmazz hindistan cevizi yağı kakao yağı badem yağı karıştırıp her duştan sonra ya da her gerginlik hissinde sürerseniz çatlamıyor ben denedim ise yaradi hindistan ve badem yağını 1 ölçek kakao yu 3 ölçek civarı koydum güzel oldu