gulsah_2013 benım sonucum dün çıktı riskli dedi Dr benden dna testi genetik test istedi yaşım 37 bebekte ultrason da bir sıkıntı yok dedi çok şükür ama bende maalesef yaş yüzünden test pozitif çıktı korkma sen ben çok korkuyorum İnş güzel haberler alırım dua etmekten başka bısey elden gelmiyor rabbim sağlıkla evlatlarımızı kucağımiza almak nasıp etsin inşallah