Mernur1325 Kızlar merhaba 5+5 hamileyim. Hamileliğimi öğrenmeden önce Türkiye de göz doktoruna gitmiştim bana antibiyotik ve göz damlası vermişti, hamileliğimi öğrendiğimde bu ilaçları bıraktım. Tedavimi tam bitiremedim şimdi yurtdışındayım dilde yok evde bildiğiniz önerebileceğiniz bişeyler var mı ?
asya_zehra Mernur1325 sicak pansuman yapabilirsin canim bide hiç kullanılmamış sabunla her gun 3 defa filan yıka gözlerini acik tut yaksin biraz geçmiş olsun
Nazyun Mernur1325 çayın dem kısmını pamuga yada peçeteye koy gözünün üstünde tut hafifletiyor en azından