2li ce 3lu testlerde eger hastalik belirtisi gorulurse bebegi aldirma durumu konusuluyor. Egerki aldirmayi dusunuyorsaniz yaptirabilirsiniz testleri. Ama aldirmayi fusunmuyirsaniz yaptirmadim diye de cok kotu hissetmeyin kendinizi. Ben ilk gebeligimde sormustum. 2li taramada cikan hastaliklarda bazen dogum.aninda midehal edilebiliyorsun bebegin durumuna gore. Ama 3lu taramada cikan hastaliklarda hicbir mudehale durumu olmuyormus tek secenek aldirmak. Bize boyle aciklamisti. Ben 2hamilelligimde de sadece 2li tarama yaptirdim oyuzden 3luyu hic yaptirmadim. Birde bir sorun gorduklerinde ihtimal dusukde olsa yuksek de olsa aldur diye cok israr ediliyor sonradan cocouklar sagsaglim.doguyorlar. aylarca kendini hirpalamis oluyorsun. Yani bence testleri yaptirmanizin aldirmayi dusunup dusunmemekle cok ilgisi var. Yinede herkesin kendi karari kendi fikri. Insallah birsey yoktur iciniz rahat olsun