leyla_ok amin inşallah. Tam 10ay önce yaşadım 9aylık hamileyim :) öldüm öldüm dirildim bu hastalığı yaşarken ama çok iyi beslendim. Vitaminler, ödem söktürücüler, çam kozalağı sirkeleri, kekik suları…. Hamile kalmışım. Hiç de umudum yoktu oysa. Her işte vardır bir hayır:)