Merhaba hanımlar ben 2 ay önce düşük yaptım doktor ihmali yüzünden ikizlerim kalbi durdu kürtaj oldum ama bugün hiç bir belirtisi olmadığı halde test yaptım pozitif çıktı hemen sağlık ocağı gittim kan tahlili yapıldı yarın sonuç çıkacak çok merak ediyorum acaba testin yanılma ihtimali varmi