Suni gerçekten çok çok kötü ben 5 cm açılma ile akşam 10 buçukta gittim hastaneye sabaha kadar kendi açılmam oldu 7 cm sonrasında suni verdiler 4 saate yakın yavaş yavaş yükselttiler gerçekten doğumdan daha zor o sancıyı çekmek ama tabiki kendi isteğiniz inşallah kolaylıkla doğumunuz olur 🙂