Busraozzz Yani açıkçası bebek iri olunca ben normalden korkuyorum kol bacak takılması köprücük kemiği kırığı VS benim öyle korkularım var 😬 Özele de gitmiyorum üniversite hastanesine gidiyorum doktor sezeryan uygun gördü ben de çok takılmadım ya sağlıkla doğsun yeter ki