minikoglumm Adet sancısı gibi başlıyor diyolar ama ben hayatımda hiç ama hiic adet sancısı yaşamadım sadece diz ağrılarım oldu o kadar 🤔
Buket08 minikoglumm valla bende bilmiyorum beklemedeyim nasıl bir ağrı olacak diye ama kendini belli eder heralde şiddetli olur diye düşünüyorum 🤔
minikoglumm metehaninannesiii Arada şancı giriyor ama o sancıyla doğurmak imkansız diye takmıyorum zaten geçiyor hemen onun kat kat üstü ve düzenli olanı o zaman karnım çekilir gibi oluyor
ayse29 Valla oyle bir ayiet ediliyor ki. Yalanci sancilardan korkuyor insan ama gercegini yasayinca anliyorsun.iki uc dakikada bir bi vuruyor olcem saniyosun sonra bir iki dakika tekrar rahatliyorsun sonra tekrar basliyor… 😄