Kızlar 8 aylık hamileyim ve yürüyünce ağrılarım çoğalıyor, sanki doğuracakmışım gibi oluyor, Dayanamıyorum, Evde tekim ilgilenecek kimse yok, Bakkala çıktım eve çok zor geldim, sanki rahimimde ağırlık var düşdü düşecek gibi, Doktora gittim 2 gün dinlen dedi dinledim ama geçmiyor, Bilenler yardım etsin lütfen