duygulu62 Kızlar rahmın arka kısmında 8 cm miyom tespıt edıldı . Ve ben 4 haftalık gebeyım cok korkuyorum :(
sumeyraballl duygulu62 kuzum doğumda o myomu alıyolar diye biliyorum ınstagram dan doktorlarn sayfaları vr baka bilirsn bebeği aldıktn snra myomu da alıyolr endişelenme doktorun sıkıntı olmaz dediyse sıkntı yapma kendine
tugbao duygulu62 canim hic korkma. arkadasimin da oyleydi. zorunlu sezaryen oldu. bebekle beraber myomu da aldilar. ikisi de cok saglikli 😍
Esraz duygulu62 benim de sol yumurtalık ta kirs var iyi huylu olunca doğumla beraber gidiyor 7 haftalık hamileyim
iremgun duygulu62 yeri için doktorunuz ne diyor? bebeği etkileyecek yerde değilse dert etmeyin benim de 5cmdi şimdi 7 cm falan oldu herhaşde bebişle o da büyüyor dedi doktor. Ama hiç sorun olmadı şükür. Siz de kötü düşünmeyin hiç🍀 sezeryan olursanız eğer zaten doğum esnasında alacaktır
Hazeleyes_ İçini ferah tut asla üzülme, kafana taktıkça daha kötü olursın 9 cm miyomum var en son gittiğimde plesantanın yanına yerleşmiş dedi doktorum ama güzel düşünüyorum ben olumsuz düşünme sadcee dikkat et kendine Allaha emanetiz :) sağlıkla İnşAllah:)
duygulu62 Hazeleyes_ kaç haftalık seninkisi? Stres yapmamaya gayret edıyorum ama doktor agrı olcak ılerleyen günlerde deyınce korktum . Bıde kese altında hafıf kanama vardı . Düsuk rıskıde korkutuyor:(
Hazeleyes_ duygulu62 ben şuanda 27. Haftamdayım. Haftamda bendede koyu kahve kanamada oldu ama stress yapmadım çünkü kanamam 22:00 23:00 arasıydı hemen yattım sabahta doktoruma gittim bi iğne ve hap verdi prosgestan dikkatli oldum hep şükür iyiyim ama hapa hala devam ediyorım size hap yada iğne verdiler mi ? ağrı belli belirsiz oldu onun için bolca yatacaksın artık ağır iş yapma . Yani şu bi kaç hafta doktora birdaha gidenen kdar wc banyo hariç kalkma bile yerinden
Merverdgn Benim 4 miyomum var. Miyomlardan uzaksa sıkıntı olmaz Allahın izniyle. Bi tanesi 4,2 cm di 11 haftalıkken 5,7 olmuş. Şuan 15 haftalık hamileyim kontrole gittiğimde ne kadar büyüdüğüne bakacağız. Ama bebek büyüdükçe miyomları yenecek merak etme.
duygulu62 Merverdgn inş dedıgın gbı olur . Dr bana kese yüksek yerde güzel yere yerlesmıs dedı ama bakalım 🥰
duygulu62 Hazeleyes_ ben 4.haftadayım. Bugun gıttım kese arkasında kanama vardı . Ilk aylarda böle olur dedı . Progeston verdı ama hap olarak kullanma tansıyon düşüklulugu yapar fitil olarak kullan dedı . Bende bugun başladım bakalım ıns hersey güzel olur ikimiz ıcınde 🥰
Hazeleyes_ duygulu62 evet hap.biraz yan etki yapıyor yutarsan ama bende fitil olarak kullanamadım:) o yüzden gece uyumadan hemen önce içip uyuyorum. Zaten fitil olarak daha etkili 🥰 Hiç sıkma canını herşey güzel olacak olumlu düşün her zaman güzel düşün ayrıca etrafına da çok anlatma bu durumu herkes bişiy der 😊Hakkımızda herşeyin en hayırlısı olsun
duygulu62 Hazeleyes_ suan hamıle olduğumu anneme bile solemedım :) 10. Haftaya kadar da solemeyı düşünmüyorum . Ama dedıgın gıbı umarım hersey güzel olur sağlıcakla gelır bebıslerımız 🥰
Avokadoo @duygulu62 bana da kistin var dediler bi doktor miyom dedi ne oldugumu bilmiorm tam 😂 57mm di gebelikle gerilemeye basladi en son 1ay once 38e dustu
Hazeleyes_ duygulu62 Amin İnşAllah bende 8. Haftada kendi aileme söyledim sadece sonra 3.5 ay olunca eş ailesi vs. İnşAllah sağlıkla gelir bebeklerimiz 🤲🏻
duygulu62 Hazeleyes_ ooo es aılesıne baya geç olmuş 😀 aman en guzelı bana kalsa doğurmadan hemen önce haber verırım 😀 nazardan çok korkuyorum cunku 10 Cu haftadan sonra dusuk riski azalıyormuş bakalım gelısmelerı konuşuruz yine 🥰