Minikmucizem22 Kızlar sabah tetanoz 2.doz oldum. Suan baya kötü hissediyorum ateş falan basiyo beynim uyuşuyo. Yan etkisi mi acaba? Yaşayan başına gelen var mı?
Aysobaciniz Minikmucizem22 halsizlik ve kol ağrısı olmuştu bende bir aile hekimine sorun dicem ama sanırım kapandı