Nagihanada Merhaba kızlar adetim 6 gün gecikti ve beta değerim 2077 çıktı acaba normal mi bana çok fazla gibi geldi 😊 ikiz olabilir mi acaba diye düşündüm 😁
La_Liberte Nagihanada gayet normal bir artış benim 1 gün gecikince 1200 lü bişey çıkmıştı. İkiz olunca anormal bir yükseklik olur 😊 sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Esin32 Nagihanada aa cok fazla çıkmış ben 3 gün önce gittin 56,41 di bugün gittim 154.1 çıktı ama benim daha 2 haftalık allahim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🥰
La_Liberte zehranurr yanlış biliyormuşum ben 😅 bi ara doktor arkadaşıma söylemişti. Beta hcg anormal yüksek ikiz olabilir ordan aklımda kalmış 🙈