Elifzkan-Ball ayni ben :) merak etmeyin Allah guc kuvvet versin. Ben d.eo.sekilde once rahim acici igneyle sonra suni sanci verilerek dogum yaptim. Suyun geldikten 12 saat sonra dogurdum. Son saatlere kadar sanci hafifti zaten ilk 6 7 saat hala sanci da baslamamisti. Allah sizi de kurtarsin. Kendinize odaklanin aslinda bebeginiz bunun icin size zaman vermis psikolojik olarak doguma hazirlanin bebeginizle konusun karninizi sevin. Lavmandan once beslenin ve sanci baslayana kadar dinlenmeye calisin.