Beyzuska ilk kizimda 31inci haftada ragim ağzı kisalmasiyla hastanede kaldim 1 hafta ve 36inci haftama kadar progestan kullandim. 39+0 da meleğimi normal doğumla kucağima aldim simdi 2 yasinda. Suan yine hamileyim 16 inci haftamdan beri progestan kullaniyorum 20+0 bugün ve doktorum rahim ağzının normale döndüğünü yinede progestan devam almam gerektigini söyledi. Bence normal doguma mani olmaz. Bu arada ben fitil şeklinde degil yutarak aliyorum bu hamileligimde. Ilk hamileligimde fitil olarak kullanmistim