enise_nur Biz keseyi gördük küçücüktü nohut tanesi kadar yarın da inşallah hayırlısıyla kalp atışını duyucaz ama korkuyorum duyucaz mı diye sürekli allahıma dua ediyorum allahım nolur dinleyelim kalp atımını diye bişey olmasın diye benim gbi olan var mı ?
Rahime_47 enise_nur bende öyleydim canim korkudan hastaneye gitmek istemiyordum..her dakika dua ediyordum cokk com şükür duyduk kalbini. Şimdide sürekli acaba iyimi diye korkuyorum acaba kalbi atiyomu surekli içimde korku var bu korku ne zaman geçer bilmiyorum..
Feyzaveannesi enise_nur Dün doktorum bana keseyi gördükten 2 hafta sonra kalp atışını duymayı bekleriz dedi. Eninde sonunda duyacaksın Allah’ın izniyle canım ama yarın duyamazsan endişenme küçüktür daha belki
enise_nur Rahime_47 resmen ağlamak istiyorum şuan çünki tedaviyle kaldım 4 sene sonra eşim de çok seviniyo istiyoruz inşallah inşşallh ya
enise_nur Rahime_47 bende bi belirti de yok kasık ağrısı falan yada farklı bişi ilk başlarda aşılama olduğumda oldu 20 gün falan gögüslerim falan şuan yok
Rahime_47 enise_nur bende catlatma ignesiyle oldum canim 6 senem oldu. Sizi cok iyi anlıyorum. Benim bikere düşüğüm oldu. O yuzden korkum daha fazla hep
enise_nur Rahime_47 ben kaç haftalık olduğunu bilmiyorum daha doktr izindeydi sadece keseyi gördük çıktık bayramdan sonra gel dediler de ama ben aşılama olduğum tarihten itibaren yazdım şu an bu uygulama 5+4 yarın olacak
enise_nur Rahime_47 bende de düşük oldu aşılama oldum yine değer düşük çıkmıştı düştü bu ikinci aşılamam şükür ama bilmiyorum rabbim duyursun
Rahime_47 enise_nur daha kalp atışını duymak için erken sanki.ben 6+5de duydum oda altan muayene ile.benimde yarin kontrolüm var korkuyorum.. sende bana dua et
Drf enise_nur canım kalp atışı için çok erken olabilir. Keseyi gördüyseniz randevuyu biraz geciktirin. Bende öyle yapmıştım 2 gün sonra gel demişti ben bir hafta sonra gittim çünkü sürekli gidip eksik olunca endişe stres herşey yaşıyordum. Bizde dün duyduk çok şükür. Şimdi de tek duam sağlıkla devam etmesi.
enise_nur Rahime_47 ederim canım dünya dua üstüne rabbim hayırlı evlat nasip etsin kucaklarımızda koysun inşallah
Rahime_47 enise_nur amin insallh canim.yarin gidince doktora haber ver gene güzel haberler fuyarsin inşallah canim 🤲
elfmoom enise_nur içini ferah tut lütfen eğer duyamazsan da telaşlanma erken olduğu içindir :) korkunu telaşını anlıyorum🖤 ben de tedavi ile hamile kaldım bugün ilk kez kese görmeye gideceğiz:) iyi düşün olur mu🥰
Drf elfmoom kaç haftalık oldunuz ben sizi daha ilerde biliyordum keseyi görürsünüz inşallah ve devamını da🌸🤲
enise_nur Feyzaveannesi keseyi bayramdan 1 hafta önce gördük 2 hafta geçti bu 3 haftaya döndük bu gün işte hayırlısı bakalım raabime tevekkül ettim
elfmoom Feyzaveannesi elbette haber veririimmm:) böyle düşünüp ilgilenmeniz o kadaar hoşuma gidiyor ki, çok değerlisiniz 🥰🖤🙏🏻