Garipyolcuu 2 kutu gonal f-900 ve 1 kutu menopur 75 ml 2400 TL verdim sizce iyimi kızlar ilk eczaneden aldım diğerlerine sormadım
enise_nur Garipyolcuu evet tüp bebek iğneleri çok pahalı bende aşılama tedavisi gördüm gonal f 450 almıştık 800 verdik raporsuz rapor olursa çok para tutmuyo da rapor yoksa çok pahalı