Kizlar bugün bir kac kiyafet aldim ogluma e bebekten. Iki esofman aldim bedeninde yenidogan yaziyor ama büyük geldi gözüme. Görümcemgilde bebek iri olursa napicaksin falan dedi morelim bozuldu kücük mü olur acaba? Siz kac beden aldiniz?
renklerinide cok begenmistim üc aylik falanda yoktu tek kalmislar 🤷🏻♀️