Aynı şeyleri yaşıyoruz ince ince sizi gibi adet ağrısı gibi sürekliliği olan kasık ağrım var bulantı bı gidiyor bı geliyor ama kasık ağrısı benide çok fazla tedirgin ediyor inşallah iyidir bebeisler normal diyorlar 3 aydan sonra azalmasını bekliyorum