Yusufveannesi Kızlar 1 aylık 11 günlük oğlum var dün sarılıgı için hastaneye götürdüm ve böbregine filan baktılar dedi bi böbreğinde 4 cm büyüme var ama bişey olmaz dedi ama bnm içim rahat degil 😔 başına böyle bişey gelen varmı?????
Devrimirem Yusufveannesi selam cnm, bende çıktı böbrek büyümesi kendimde çıktı yani. Hamileliğe bağlı böbrek büyümesi dediler. Bnm çok ağrım oluyor inşallah ağrısı yoktur kuzunun. Acaba bnm de bebeğime geçer mi benden :( umarım en kısa zamanda atlatır bebişin.
Diqudiqu Daha dün bi Arkadaşı la görüştüm beni motive ediyordu ye hamileyim onun da oğlundan böbrek büyümesi varmış biz kimseye anlatmadık sende anlatma böyle şeyleri diye konusu açılmıştı neyse dr a kontrol e götürmüşler ve bi müddet sonra normal e dönmüş korkulacak bişey yok şakın Canını sıkma senin bebeğin in böbreği de bir yaşına gelmeden normale dönecek korkma ama annesin normaldir tedirgin olman