Aslhansola45 Kanamam vardı çok şükür bitti ama hala riskim var ve Mersin’e gideceğiz eşimle ben Urfa’da oturuyorum dört saat falan aramız otoban zaten bi sıkıntı olur mu
Mombabyyy Aslhansola45 canım benimde kanamam var gebelik yeni olduğu için yatış öneriliyor lavoba yeme içme hariç kalkma diyo doktorlar senin gebeliğin kaç haftasında başladı kanama
Zepzey Her saat basi aractan inip hareket etmek gerekiyor bir de hareketsiz uzun sure ayni pozisyonda kalmamak gerekiyormus oyle demişti bizim dr.
Aslhansola45 Mombabyyy 15 haftalığım ben benim her ay oluyor ama adet demiyorlar yani kanama düşük riski zaten gidince diyorlar bi sıkıntı yok diye
Mombabyyy Aslhansola45 anladım zaten olası durumda hamile birinin adet görmesi mümkün değil o kanamanın neden olduğunu sana söylemiyorlar mı