Merhaba hanımlar 24+4 haftalığız bebişimle fakat hala cinsiyeti net değil. 13 haftalıken kendi memleketimde üniversite hastanesine gittim erkeğe benziyor dedi, 14. Hafta da kendi özel doktorum kız dedi , 20. Hafta ayrıntılıda erkek dediler bende meraktan 21. Hafta özel hastaneye gittim kesin erkek dedi, en son yine kendi doktoruma gittim hala kız diyor. Aramızda bu durumu yaşayan varmı çok üzülüyorum Allah korusun bebeğimde problem mi var acaba diye düşünmeye başladım.