duygualan çok araştırdım. Katlı olanlardan düşünüyordum ama hem arkada ki bebeği göremiyoruz hemde pusetlerden biri tam yatarken diğerinin sırtı hafif eğik bile durmuyor çocuk içinde put gibi duracak başka şansı yok. Yan yana ikili baktım avm, asansör, market vs asla rahat olmaz kapılardan geçemeyiz yani..🤦🏼♀️🤦🏼♀️ En son artık bende joie litetrax 4 almaya karar verdim, henüz almadım ama onu alıcam 2 tane. Zaten iki tane küçük çocukla eşim olmadan bir yere çıkacağımı sanmıyorum. Arabamızda var bizi avmde, parkta, bahçede öyle bir bebek arabası idare eder. Katlanınca küçücük bir çanta kadar kalıyor yerde kaplamıyor. Sizde benim gibi tek başıma bir yere çıkmam diyorsanız göz önünde bulundurabilirsiniz 🌸