Ruj000 Samsun medibafra hastanesi dr. erhan mutluer’in hastası olan yada doğum yapmış olanlar var mı nasıl bir doktor ona gitmeyi düşünüyorum dogum için bilen yardimci olursa sevinirim.
Fatmatev Ruj000 ben Medibafra da durdane hanıma gidiyorum ama alt komşum ebe hemşire ve erhan beyin çok iyi bi doktor olduğunu söylemişti
Ruj000 Fatmatev bende oyle duydum o yüzden tercih etmeyi düşünüyorum da peki medi bafra hastanesi icin bilgi verebilirmisinz doğum süreci için ve oda koşulları nasıl?
Fatmatev Ruj000 valla o kadar bilgim yok daha 8 haftalık hamileyim Bafra da tek özel hastane olduğu için mecbur oraya gidiyorum
Fatmatev maviananas hayır doğum için Adana’ya geldim annemlere ama orda olsaydım da Medibafra da yapmazdım
maviananas Fatmatev bende Adana’dan geldim bafraya doğumu burda yapmayı düşünüyorum memnun kalmadınız mı hastaneden? başka hastane de olmadığı için Medibafra ya gidiyorum mecburen
Fatmatev maviananas yani şöyle benim biraz sorunlu bir hamileliğim oldu kanamam vardı plesenta öndeydi falan durdane hanıma gidiyordum ama tatmin ettiğini düşünmüyorum anlık bilgi verip geçiyor ve ultrason ölçümlerini de hep yanlış yapıyor 30. Haftada bebeğe 2 kilo 45 gram demişti mesela ben çok memnun kalmadım açıkçası bu arada Bafra da nerde oturuyorsunuz ☺️
maviananas Fatmatev bende Dürdane hanıma gidiyorum diğer bayan doktor bir şey sormadığım sürece cevap vermedi çok soguk geldi Dürdane hanıma gidiyorum iki gün önce 33. Haftada 2060 gr dedi bebeğin kilosu bana az geldi bende de sıkıntı çıktı böbreğimde genişleme varmış hâlâ tereddütteyim bende doktor konusunda. Medibafranın yukarısında jandarma karakolunun oradayım ben🥰 teşekkür ederim cevap verdiğiniz için.
maviananas Fatmatev son haftalarımdayım, doğum yaklaştığı için doktor değişikliği yapmaya da çekiniyorum açıkçası. Öneriniz için teşekkür ederim🌸
Mehgiz Merhaba ben medibafraya Erhan beye gidiyorum çok memnunum. 3 arkadaşım Erhan beyde dopum yaptı ve çok memnunlar bende 20 haftalık hamileyim gebeliğin başından beri gidiyorum çok ilgili baştan savma yapmıyor işini gözü kapalı tavsiye ederim
maviananas Mehgiz benim doktorlar hakkında pek bilgim yoktu buraya geldiğimde dürdane hanıma gidiyorum ama üstteki yazan hanımefendinin yorumları biraz kafamı karıştırmadı değil açıkçası. sizin çevrenizde ona giden var mı
birtospikannesi maviananas bende Dürdane hanıma gidecektim randevu yoktu mecburen Erhan hocadan almıstım.26.haftaya kadar onda devam ettim 30.haftama dürdane hanıma gecis yaptım.Erhan bey bizi pek tatmin etmiyodu çogu konuda.ilaçlarıda sürekli eksik yada yanlıs yazıyodu. Birde sezeryan yanlısı hiç normal doguma yönlendirmiyo. Dürdane hanım her konuda daha dikkatli ve normal dogum yanlısı.mecburi olmadıgı sürece sezeryan yapmıyorum dedi.
Mehgiz maviananas Bizde eşimim görevinden dolayı burdayız 2 sene önce bir arkadaşım epidural normal doğum yaptı Dürdane hanımda memnundu. Bir şikayeti olmadı bende daha önce bir kere gitmiştim ama içime sinmedi ilk hamileliğimde Raif bey vardı rahmetli oldu ondan da memnundum tabi medibafra da doğum yapmak nasip olmadı oğlum 28 hafta da doğdu bende Erhan beye gidiyorum şuan ama ben doğum için memlekete gidicem önümüzde ki ay sonu nasipse 3 arkadaşım gayet memnundu Erhan beyden öneri üzerine gittim bende memnun kaldım
maviananas birtospikannesi eşimin arkadaşının eşi erhan beye gidiyormuş kontrollere o memnundu ama ben rahat edemem kadın olursa daha iyi diye dürdane hanıma gidiyorum şu an kafamda soru işareti oluştu onunla ilgili son haftalarıma da geldim bundan sonra doktor değiştirmek ne kadar mantıklı onu da bilmiyorum. Gurbette olmak gerçekten çok zor memleketimde olsam bu kadar zorlanmazdım. Bana da sen normal doğum istediğin sürece elimizden geleni yaparız dedi
birtospikannesi maviananas hiç değiştirme bence. Dürdane hanım çok dikkatli bir doktordur. Arkadasımın protein kaçagını farketti eger farketmeseydi Allah korusun kötü seyler olurdu.Bebegimi çok dikkatli inceliyor bastan savmıyor
maviananas birtospikannesi bana da dikkatli ayrıntılı bakıyor inceliyor ama kötü yorum görünce insanın içine bir şüphe düşüyor malesef. Siz doğum ücretini konuştunuz mu
birtospikannesi maviananas muayene ücretleri gibi dogum ücretleri de sabit diye biliyorum. Normal dogum 4250tl sezeryan 5100tl. Arkadasım 24ocakta erhan hocada sezeryan oldu düz 5000tl almıslar ondan.
birtospikannesi maviananas ben hastaneyi değiştirecektim muayene ücretini 1ayın içinde 2kere artırdılar. 165ten 265e çıkardılar.sinir oldum bende bu duruma. Ama samsunda uzak bize yola yakacagız falan aynı hesaba geliyo diye mecburen sadece doktoru değiştirdim