Happyasya Ediz101019 benim 32 de 1980 gramdı haftasına göre zayıf. Sağlıklı olsunda gerisi önemli değil
esmerrmm Ediz101019 daha doktora gitmedim dun biraz kotulestim acile gittim orda ogrendim kilosunu ama az olduguda belli malesef burda goruyorum kilolari baya var
Seda_nrr Deletedmom93428 benimkide 2 hafta önde 28.haftanın sonuydu kontrole gittiğimde 1600 gramdı 32.haftada gidicem bakalım ne dicek 😂 biz bu çocukları nasıl çıkarıcaz 😂
Omerhatice Ediz101019 evet kilosu güzel gidiyordu .. 1 hafta yada 10 gün öndeydi hep doğuma kadarda oyle oldu haftasına göre kilosu falan iyi doğdu 🤭😊
Kuben Ediz101019 Haftasıyla uyumlu değildi ama bir de o var 32 küsürlerde çıkıyordu. O yüzden doktor iyi dediyse iyidir 🥰