Anneden alınan kan ile bebeğin dna’sina bakılan ve genetik rahatsızlıklarla, cinsiyet anomalileri ile ilgili yüzde 99 doğru sonuç veren bir test. Test sonuçlarının çıkması 2-3 hafta sürüyor yaptiracaksaniz bir an önce yaptırmanız iyi olur. Eğer olumsuz sonuçta gebeliği sonlandırma düşünceniz varsa ne kadar erken o kadar iyi.
Testi yaptırmak için doktorunuz bir merkez önermesi mi? Benimki Genoks laboratuvarıni önermişti istediğiniz yere de gelip kan alabiliyorlar, kanınız Ankaraya gidiyor ve oradaki laboratuvarlarda değerlendiriliyor yurt dışına çıkmıyor yani.
3500₺ gibi bir ücreti vardı.
Biz yaptırmadık risk düşük çıktığı için ama çok arastirmistim yardımcı olmak istedim.