nesrin8989 Mmoommlife Kaçıncı haftanızdasınız şimdi? Hangi aralıklarla nst ye giriyorsunuz?Benim de bu hafta 32. haftam olacak.
Mmoommlife nesrin8989 32+0 dayız ılk kez bugun gırdım ama hangı aralıklarla gırıcem bundan sonra bi fikrim yok hayırlısı saglıkla alalımda yavrularımızı🤲🏻
nesrin8989 Kumral5 Ben de 32 olacağım Perşembe günü ciğer geliştirici iğne vuracak doktorum Çarşamba günü. Bu hafta başlarım belki ben de nst ye
Gmznr80 nesrin8989 başı rahime erken döndü diye erken girdim fakat bir sorun çıkmadı o günden beri her kontrolde giriyorm
ratatosk nesrin8989 1 hafta küvözde kaldılar şu an 47 günlükler sıkıntısız ilerliyoruz korktuğum kadar yokmuş bakımları şimdilik🙈🙈
Kumral5 nesrin8989 erken dogum riskiniz var ise mutlaka baslatir saglicakla zamaninda gelsin bebisniz insallah 🤲
nesrin8989 Kumral5 Riskim yok her şey yolunda ama doktorum rutin olarak tüm ikiz gebelere 32. hafta vuruyormuş öyle dedi bana. İnşallah canım sağolhepimizin bebişleri zamanında gelir inşallah 🌸
Kumral5 nesrin8989 ikiz oldugunu bilmiyordum anladim ozaman normaldir benim de ikiz yegenlerim var cok tatli oluyorlar ikizler biraz bakimi zorlar ama 2 arkdas gibiler simdi 😍
nesrin8989 Kumral5 Sorumda ikiz gebelikte demiştim ama sorum silinmiş neden sildiler ki acaba? Sadece başlık kalmış. Teşekkür ederim canım😊bakalım bekliyoruz hep arkadaş aramıyorsun bir yere gidince birbirleri ile oynuyorlar güzel oluyor diyorlar 😊
satigul nesrin8989 hayır değil bildiğim kadarıyla bir riskim de yok sanırım tüm hastalarına aynısını uyguluyormuş.