3MelekAnnesi3 https://resimyukle.io/r/V2U4VHJg47 Kızlar bu normal mi? Doktoru bekliyorum ama ameliyatı cıktı diyolar ne kadar beklerim bilmiyorum merak ettim 😊
ZEhrA_94 3MelekAnnesi3 düzenli sancı yok diğer atışlarda nst den kaynaklı kasılma gbi duruyor Bi sıkıntı yok gbi tatlım
3MelekAnnesi3 ebru23 30.haftada bu sekilde cıkınca yatırmıslardı inşallah yalancıdır yorgunluktur 😔 @MineLule depsizoo
ebru23 3MelekAnnesi3 bende ama hep 20lerde ilerlemisti 39lara kadar doktorun gordumu sonuclarini nstden sonra bakiyolar aslnda
zeytinkiz 3MelekAnnesi3 bende bugün girdim 34 haftalıgım benlmde böyle. Doktor hafta na göre gayet iyi dedi 2 hafta sonra cagırdı kontrole 😇