Blueedreamssx Nur-98 Bana 20.haftamda vurulacağımı söylemişlerdi. Bu haftada bekliyorumm aramalarını aşı için
BurcuGorkem İlk dozu 20 de ikinci dozu 25 te vuruldum. 24 te vurulmam gerekti ama bayramdan dolayı aksadı
Blueedreamssx BurcuGorkem Bana seni aracağımızı söylemişlerdi hem zaten ben şehir dışındayım ailemin yanına geldim ondan dolayı haber bekliyorum onlardan
Nur-98 BurcuGorkem ya beni yarına çağırdı ebe ama ben 15 haftalığım adet tarihime göre 18 görünüyo ama 3 hafta geriden geliyorum ebeyede söyledim bişe olmaz gel dedi ama içim rahat değil
BurcuGorkem Blueedreamssx bana da ararız ama aramayı bazen unutabiliyoruz demişlerdi oyuzden aramazlarsada 20 de gidin beni aramadılar
Ocak2022 Nur-98 sağlık ocağım 16. Hafta için gelin demişti doktorum 20den sonra vursunlar dedi bugün tekrar aradım randevu almanıza gerek yok doktorun dediği hafta gelin dediler..
Dlkglkm Bende daha olmadım ilk dozu yarın olucam inşallah şuan 25 haftalığız..kovit aşısı sebebiyle bir ay ertelenmiş oldu tetonoz asımız.