Başından beri bi geriliğimiz var. Fakat şuan 35+0 Ken 33 haftalık gözüküyor bebeğim ve henüz 2 kilo olmuş bacak ve karın çevresi geride gözüküyor. Nst, kan ve idrar tahlilimde sorun yok suyum ve bebeğe giden kan akışı da gayet iyi. Bugün ciğer geliştirici iğne oldum ve cuma tekrar çağırdı başına böyle birşey gelen var mı