Esra4258 10 haftalık gebeyim ne yesem sanki midem sindirmekte güçlük çekiyor gaz birikiyor sabahtan akşama gece bile gurul gurul sizce bunu ne geçirir yaşayan var mı 🙏
Hatice_ee Esra4258 yrmekten sonra kefir icerseniz belki rahatlarsiniz bende o haftalarda gaz sancisi cok cektim syrekli karnimdan sesler geliyodu ve canim aciyodu . Bana iyi geldi belki sizede iyi gelir