[silindi] Btl94 ulaşamadıktan sonrada özele gitmenin hiçbir mantığı kalmıyor teşekkür ederim bilgi için hayırlısı olsun hakkımızda başta çok araştırdım doktor sonra rastgele beğenmesemde en yakın özel hastaneye gittim bu gidişle şehir hastanesinde doğurucam 😬
Melekalkan06 [silindi] şehir hastanesine düşmede nereye düşersen düş tam bi faciaydı sezeryanım kendi adıma konuşuyorum ben hiç memnun kalmadım kalanlar vardır illaki
Eylul0652 Lokman hekim sincan hastanesı ibrahım alanbay hoca her gıttıgımde 4 boyutlu gozterıyor harika bir doktor
Sadecebeyza Btl94 ben İkbal hanıma gidiyorum henüz bi sıkıntı yaşamadık istediğim zaman kolay bir şekilde ulaşıyorum
zippirana [silindi] Ben İkbal hocaya gidiyorum 32. Haftamdayim arastirarak gitmistim zaten çok memnunum hic bir seyi ihmal etmiyor.
[silindi] zippirana sevilen biri iyi birine benziyor belkide çok hastası olduğundan ulaşılamayabilir diye düşündüm açıkçası teşekkür ederim bilgi için
Littlespy Btl94 Batıkent Medical Park a gidiyorum ben de Aylin Ayrım hocaya. Hiç başından savma yaşamadım çok şükür çok memnunum.
zippirana [silindi] ilk bende tereddut etmistim İlk dogumum erken olduguu için hic bir detayi atlamadi. 28haftadan beri nstye bagliyor. En ufak bir sorunda ulaşıyorum ve mutlaka gormek istiyor. Bu süreçte beni çok rahatlattı yani. İnşallah gönlünüze gore bir doktor bulursunuz 🌺
Annesininbitanesi1 Btl94 ben a life hospitale geçicem hanım haftaya 20 haftalık olduğumda çevremde gidenler memnun hep
Btl94 Sadecebeyza saat 10 buçuk daydi ilk defa gittim ama çok.memnun kaldım gerçekten çok.ilgili davrandi
[silindi] Melekalkan06 normal kontrole gittim de daha önce şehir hastanesine doğum için yazılanları da okuyorum burdan genelde memnun yorumlar ama benimde aklıma takılan noktalar oldu 🙄 sizin için kötü bir deneyim olmuş umarım bu sefer herşey gönlünüzdeki gibi olur ☺️