Merhaba arkadaşlar
Geçen sene hamile kaldım. 12.hafta sonunda organları karın boşluğuna yerleşmediği için bebeğimin kalp atışı durdu. Kürtaj olmak zorunda kaldım. Bu kürtajdan 6 ay sonra hamile kalabildim. 4+2 de kahverengi lekelenmem oldu. Ultrasonda zar zor kese göründü. İstirahat verdiler. Şu an 6+5 deyiz kanamam olduğu için yeniden doktora gittik. Kese var ancak bebeği göremediler. Betahcg ye baktılar değerlerim normal. 2 gün sonra yeniden kana bakacaklar. Önceki hamileliğimde 5.haftada küçük de olsa bebeğimizi görmüştük. Yeniden aynı acıyı yaşamaktan çok korkuyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu? Bebeğinizi kaçıncı haftada görebildiniz?