Handan_65 Allah aşkına ilk 3 ay döneminde olup yemek yiyebilen var miydi yada kaçıncı aydan itibaren yemek yemeğe başladınız insan herşeyden tiksinir mi ya Allahtan birtek makarna yiyebiliyorum yemek yemegi ozledim🥺😭😭🥺😭😭
Belacivciv Handan_65 Ben çoğunlukla patates ve yoğurt paparası yedim 7. haftadan 14. haftaya kadar sonra yavaş yavaş düzeldim
Esra4258 Handan_65 o kadar haklısın ki yemek yemek zulüm gibi geliyor ama mecburen zorluyoruz kendimizi :)
Ocak2022 Handan_65 ahh canım ah hemde nasıl özledim iştahla yemek yemeyi 🥺🥺 16. Haftadayım hala bulantı hala istifra.. dilerim seninki çabucak normale döner
Ummyahya Makarna bile yiyemiyordum cok zordu, 12-13 hafta arası düzelmeye başlamıştı şimdi 16 dayım, daha iyiyim.
Handan_65 Ummyahya Çok şükür sizin adınıza ınsallh bende 9 haftadayım çok zor geçiyor birşey yiyemedigim gibi sık sık tansiyonum düşüyor
Clementinee Handan_65 aynı haftamız şuan ağlayarak yazıyorum size çok kötüyüm ne yiyebiliyorum ne içebiliyorum
Uyumsuzzz 3.aydan sonra yemeğe başlarsınız. İlk haftalar bende yiyemiyordum 17-18 den sonra yemeye başladım
Yamacin-Annesi Handan_65 yemek yiyemedim çok ağladım oldu ama doktor dayana 2 haftaya düzelecek diyor inşallah duzelirde rahat rahat yemek yerim 😋
BirTEK Handan_65 Ben beş ay öyleydim tiksine tiksine geçti resmen bi hafta ful patates haşladım bi hafta hep yumurta haşladm bi hafta hep çorba bi hafta hep tost öyle öyle atlattım