Saripapatyam1 Kzlar ilk tetenozu oldum 2. Içın gün vermediler 3.5 yıl önce kızımı doğurdum onda 2 doz olmuştum ondan ötürü mü 1 doz oldum acaba 2. Doz oluyor mu 2. Gebelikte
Pambix Saripapatyam1 Benim Dr da ilk doğumda ikisini oldum 5sene önce bu gebeligimde ilk doz yeterli dedi