Edlina Merhabalar 8 haftalık hamileyim bugün doktora gittim de bebek rahmin ortasında değilde sol tarafındaydı ortaya geçme olasılığı var mı veya solda olmasının tehlikesi aynı durumu yaşayan oldu mu?
dakpinar- Edlina 17 haftalığım canım benim de bir iki gündür solumda sanırım orayı seçti sol tarafım sağa göre daha şiş 😍 korkma annesi orda durmak istemiş demek ki kalbimizin olduğu tarafa yerleşmişler daha şimdiden♥️
Drf Edlina benimde sağ tarafta ve ilk alttan muayenede baya sağa çevirmişti. Sağ sol yumurtalıklar var ya hangisinde döllendiğğnin göstergesi olsa gerek.🌸
ZEhrA_94 Edlina canım dış gebelik olmadığı sürece zaten kese ve Rahim büyüdükçe ortalıcak kendini demekki sol duvara tutunmuş
[silindi] Edlina benimki öğrendiğim gundne beri solda hala solda 27+3 oldum hala soldan vurur sağa hiç geçmiyor
Pambix Yok canım yerleştiği yeni soldur benimde sağımda hatta baya kenardaydi alttan muayeneye ilk zamanlar görülüyordu çok kenarda kalmış demişti ama büyüdükçe daha rahat görülüyor bu sorun teşkil etmez yani içiniz ferah olsun😊