Benimkinin ucu olmadığı için ilk günden beri slikon kullanıyorum Gayet iyi tutuyor emiyor onu tuttuğu için emzik falanda tutuyor biberon denemedim ama onuda tutar slikon uca alıştı cunku eger göğsü tutmuyorsa kullanın daha rahat göğüs ucu yarada olmuyor slikonda ama wee avent tutmadı mamajoo tuttu en yumuşak uclu olan oydu