busrakaripek merhabalar öncelikle hayırlısı olsun sağlıkla gelsin, bizim de ailede hepimiz kız bizde erkek istiyorduk ve oğlum olacak çok mutlu olduk, eşimin ailesi de çoğunlukla erkek ama hiç de üzülmediler eşim çok sevindi iki kızım var bir de oğlumuz olacak mutlu olduk biz yani olabilir sağlıklı olsun da kız erkek ne fark eder ki